Celem niniejszych Ogólnych Warunków Umowy jest uregulowanie relacji między GRUPO TARRACO DE ESCUELAS DE FORMACIÓN DE POSTGRADO, S.L. (zwaną dalej „SPÓŁKĄ”) a użytkownikiem (zwanym dalej „Klientem”), dotyczących wszystkich transakcji przeprowadzanych za pośrednictwem strony internetowej https://szkolamarenostrum.pl/ (zwanej dalej „Witryną”), domeny należącej do THE COMPANY, spółki utworzonej zgodnie z prawem, z siedzibą pod adresem C/ Amadeu Vives, 5, Bloque 1 – Bajo C, 43481, La Pineda, Tarragona, o numerze identyfikacji podatkowej B01589969 i zarejestrowanej w rejestrze spółek Tarragona, tom 3203, folio 65, wpis 1, strona T-55691.
W przypadku jakichkolwiek pytań można skontaktować się z nami pod adresem e-mail [email protected].
Zawieranie umów online na produkty i/lub usługi oferowane przez SPÓŁKĘ za pośrednictwem niniejszej strony internetowej podlega postanowieniom niniejszych Ogólnych Warunków Umowy.
2. AKCEPTACJA I TEST AKCEPTACYJNY
Zakup produktów i/lub usług musi zostać dokonany poprzez aktywację przycisków PŁACĘ lub KUPUJĘ, które pojawiają się u dołu strony z żądaniami zakupu i wyrażają pełną akceptację każdego z Warunków Umowy, które są wyświetlane na stronie internetowej SPÓŁKI przed zakupem produktów/zawarciem umowy o świadczenie usług, bez stosowania jakichkolwiek zmian, które mogą wystąpić w klauzulach Warunków Umowy w późniejszym terminie.
Od momentu akceptacji, użytkownik nabywa status Klienta SPÓŁKI opisany w niniejszych Ogólnych Warunkach Handlowych. Wszelkie produkty lub usługi oferowane w późniejszym czasie przez SPÓŁKĘ muszą być przedmiotem nowej umowy.
Jeśli Klient chce zapoznać się z Warunkami Umowy bardziej szczegółowo, może wydrukować dokument na papierze lub zapisać go w formacie elektronicznym.
Po wyraźnym zaakceptowaniu przez Klienta niniejszych Warunków, SPÓŁKA prześle Klientowi kopię umowy wraz ze wszystkimi jej warunkami pocztą elektroniczną w ciągu 24 godzin od zakupu.
SPÓŁKA informuje, że ze względów prawnych archiwizuje dokumenty elektroniczne, w których zakupy są sformalizowane. Użytkownik może uzyskać dostęp do tych dokumentów w dowolnym momencie, zwracając się o nie do naszego Działu Obsługi Klienta.
3. CENY, SPOSÓB PŁATNOŚCI, DOSTAWA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
3.1 Ceny
Ceny mające zastosowanie do każdego produktu i/lub usługi to ceny wskazane na stronie internetowej w dniu złożenia zamówienia, w tym, w stosownych przypadkach, podatek VAT (podatek od wartości dodanej).
Jednakże, zgodnie z przepisami ustawy 37/1992, z dnia 28 grudnia 1992 r., regulującej ten podatek, transakcja może być zwolniona lub nie podlegać temu podatkowi w zależności od kraju zamieszkania nabywcy i warunków, w których nabywca działa (przedsiębiorca / profesjonalista lub osoba prywatna). W związku z tym w niektórych przypadkach ostateczna cena zamówienia może ulec zmianie w stosunku do ceny podanej na stronie internetowej.
W przypadku dostaw do krajów spoza Unii Europejskiej, SPÓŁKA nie ponosi kosztów związanych z podatkami i opłatami celnymi w każdym kraju.
Oferty będą odpowiednio oznaczone i zidentyfikowane jako takie, dogodnie wskazując poprzednią cenę i cenę oferty.
SPÓŁKA zastrzega sobie prawo do wprowadzania wszelkich modyfikacji, które uzna za stosowne w Witrynie w dowolnym momencie i bez uprzedniego powiadomienia, a także może aktualizować produkty i usługi zgodnie z rynkiem.
Koszty wysyłki są wliczone w cenę, z wyjątkiem Wysp Kanaryjskich, Ceuty, Melilli i paczek międzynarodowych, które będą podlegać dodatkowej opłacie w wysokości 20 EUR w przypadku tych pierwszych i 65 EUR w przypadku tych drugich.
3.2 Sposób płatności
Usługi, w zależności od nabywanych produktów, mogą być opłacane w sposób wymieniony poniżej:
- PayPal: dostępny we wszystkich krajach.
- Karta (Visa, Master Card lub American Express): dostępna we wszystkich krajach.
- Płatność w ratach.
3.3 Promocje i zniżki
- Możliwe jest wykorzystanie kuponów rabatowych lub promocyjnych jako formy płatności za rejestrację.
- Możemy wysyłać wiadomości e-mail z kuponami rabatowymi lub promocjami. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w adresie e-mail odbiorcy kuponu lub promocji.
- Kupony rabatowe i promocje są nieprzechodnie i nie ma możliwości przeniesienia ich wykorzystania i prawa do nich na inną osobę.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę, kradzież lub nieczytelność promocji i rabatów.
- Warunki realizacji kuponów rabatowych:
- Aby zrealizować kod rabatowy, należy wprowadzić go na stronie koszyka przed dokonaniem płatności.
- Czasami wydajemy kupony rabatowe lub promocje o ograniczonym czasie trwania, który jest wyszczególniony w momencie składania kuponu lub promocji.
- Kuponów rabatowych nie można łączyć ze sobą ani stosować do innych promocji.
- Zniżki i promocje mają zastosowanie wyłącznie do własnych certyfikacji szkoły.
3.4 Dostawa
Uczeń otrzyma kody w ciągu maksymalnie 24 do 48 godzin roboczych od momentu sformalizowania rejestracji i dokonania odpowiedniej płatności.
Szkoła Mare Nostrum powiadomi ucznia o wszelkich opóźnieniach, które mogą wystąpić w związku z dostawą, ale nie będzie to wiązało się z żadną rekompensatą dla ucznia. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy opóźnienie jest spowodowane komplikacjami związanymi z uczniem lub firmą kurierską.
Materiały dostarczone kursantowi odpowiadają zaktualizowanej i obowiązującej wersji kursu, którą można obejrzeć w pliku szkoleniowym. Wszelkie aktualizacje materiałów, które mogą zostać wprowadzone w późniejszym terminie, nie zostaną dostarczone, chyba że uczeń o to poprosi i uiści odpowiednią opłatę.
Biorąc pod uwagę różnorodność dostępnych kursów i usług, uczniowie mogą rejestrować się w różnych językach w zależności od aktualnej oferty. Dostępne są następujące języki: hiszpański, włoski, portugalski, rumuński i polski.
Jeśli użytkownik otrzyma nieprawidłowy produkt lub produkt w złym stanie lub uszkodzony, Mare Nostrum School zajmie się jego odbiorem pod adresem dostawy i dostarczy prawidłowy materiał w dobrym stanie, bez żądania dodatkowej opłaty.
Ogólnie rzecz biorąc, od momentu sformalizowania zapisu na kurs, uczeń ma jeden rok na ukończenie zakontraktowanego kursu. Jeśli po tym czasie uczeń nie będzie w stanie ukończyć kursu, zawsze może poprosić o przedłużenie i uzyskać dodatkowy rok na ukończenie kursu, usługa ta wiąże się z uiszczeniem dodatkowego kosztu, który może się różnić w zależności od zakontraktowanego kursu.
Zestaw szkoleniowy zostanie wysłany po uiszczeniu wszystkich opłat.
Dyplom ukończenia kursu zostanie wydany po zakończeniu weryfikacji całego programu nauczania i zdaniu egzaminów, a także po uiszczeniu całkowitej kwoty opłaty wpisowej. W przypadku podwójnych lub potrójnych dyplomów konieczne będzie ukończenie ich wszystkich w celu dostarczenia dyplomów.
Uczniowie otrzymają dostęp do wirtualnej platformy i tutoriali tylko w czasie trwania kursu.
3.5 Odstąpienie od umowy
Uczniowie online GRUPO TARRACO DE ESCUELAS DE FORMACIÓN DE POSTGRADO, S.L., na mocy przepisów ustawy 3/2014, która zmienia zmieniony tekst ustawy ogólnej o ochronie konsumentów i użytkowników oraz innych ustaw uzupełniających, jako konsument i użytkownik, mają prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość i zażądać zwrotu pieniędzy na warunkach określonych w niniejszej sekcji, zgodnie z przepisami art. 104 i następnych wyżej wymienionej ustawy.
Termin do wykonania prawa odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (data rejestracji).
Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres C/ Amadeu Vives, 5, Bloque 1 – Bajo C, 43481, La Pineda, Tarragona lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected]. W tym celu można skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od umowy, choć jego użycie nie jest obowiązkowe;
Aby dotrzymać terminu odstąpienia od umowy, wystarczy, że uczeń prześle informację o skorzystaniu z tego prawa przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
Po upływie tego okresu uczeń nie będzie mógł odstąpić od umowy, a jego rezygnacja nie będzie wiązała się z prawem do zwrotu pieniędzy.
W przypadku, gdy uczeń skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy w terminie opisanym powyżej, wszelkie otrzymane płatności zostaną zwrócone, pod warunkiem spełnienia wymagań, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty poinformowania nas o decyzji ucznia o odstąpieniu od umowy.
FORMACIÓN DE POSTGREDO S.A. dokona zwrotu przy użyciu takich samych środków płatności, jakie zostały użyte przez ucznia w pierwotnej transakcji, chyba że uczeń wyraźnie zaznaczył inaczej i pod warunkiem, że uczeń nie poniesie żadnych kosztów w wyniku zwrotu. Jednakże w przypadku, gdy uczeń wyraźnie wybrał metodę dostawy inną niż najtańsza zwykła metoda dostawy, GRUPO TARRACO DE ESCUELAS DE FORMACIÓN DE POSTGRADO, S.L. nie będzie zobowiązana do zwrotu dodatkowych kosztów z tego wynikających.
Umowy, o których mowa w art. 103 ustawy 3/2014, która modyfikuje zmieniony tekst ustawy ogólnej o ochronie konsumentów i użytkowników oraz innych ustaw uzupełniających,są wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy.
Wyraźnie stwierdza się, że akceptacja niniejszych ogólnych warunków oznacza zrzeczenie się prawa do odstąpienia od umowy w przypadkach przewidzianych w art. 103 ustawy 3/2014.
4. FORMALNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAWARCIEM UMOWY
Aby dokonać zakupu produktów i/lub usług oferowanych na stronie internetowej, konieczne jest jedynie wypełnienie formularza zakupu (wniosku) danymi osobowymi i szczegółami płatności.
Po otrzymaniu wniosku o zakup, SPÓŁKA niezwłocznie prześle potwierdzenie zamówienia na adres e-mail wskazany we wniosku o zakup w ciągu 24 godzin od złożenia wniosku o zakup.
5. JĘZYK
Językiem, w którym zostanie sporządzona umowa i faktura pomiędzy SPÓŁKĄ a Klientem jest język hiszpański.
6. GWARANCJA PRAWNA I OBOWIĄZKI SPÓŁKI
Produkty są objęte trzyletnią gwarancją prawną na niezgodność z przepisami, zgodnie z postanowieniami ustawy ogólnej o ochronie konsumentów i użytkowników (ustawa 3/2014 z dnia 27 marca, która zmienia zmieniony tekst ustawy ogólnej o ochronie konsumentów i użytkowników oraz innych ustaw uzupełniających, zatwierdzonych królewskim dekretem ustawodawczym 1/2007 z dnia 16 listopada). Zgodnie z tą ustawą, konsument ma prawo dochodzić od sprzedawcy roszczeń z tytułu niezgodności towaru z umową istniejącej w chwili jego wydania na warunkach w niej określonych.
Jeśli niezgodność produktu z umową ujawni się w ciągu pierwszych dwóch lat, przyjmuje się, że wada istniała już w momencie dostawy produktu, chyba że udowodniono inaczej lub gdy domniemanie to jest niezgodne z charakterem produktu lub charakterem niezgodności.
W przypadku wady zgodnie z umową, na nasz koszt przywrócimy zgodność produktu z umową poprzez naprawę/wymianę lub obniżenie ceny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Pomoc gwarancyjna wymaga okazania faktury zakupu.
Obsługa klienta i serwis posprzedażowy są dostępne dla użytkownika. W przypadku jakichkolwiek wyjaśnień, incydentów lub roszczeń, lub jakiejkolwiek komunikacji, która może być konieczna, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, pisząc do Działu Obsługi Klienta FIRMY pod adresem C / Amadeu Vives, 5, Bloque 1 – Bajo C, 43481, La Pineda, Tarragona, Hiszpania lub pocztą elektroniczną na adres [email protected].
SPÓŁKA gwarantuje jakość usług świadczonych za pośrednictwem strony internetowej https://szkolamarenostrum.pl/.
Wszystkie prawa gwarantowane konsumentom i użytkownikom przez obowiązujące przepisy prawa są respektowane.
Nieprzestrzeganie któregokolwiek z Warunków Umowy może skutkować zwrotem produktów lub anulowaniem usług zakupionych przez Klienta.
7. OBOWIĄZKI KLIENTA
Klient zobowiązuje się do korzystania z usług w sposób zgodny z prawem, nie naruszając obowiązujących przepisów ani praw i interesów osób trzecich.
Klient gwarantuje prawdziwość i dokładność danych podanych podczas wypełniania formularzy umownych, unikając wszelkich szkód wyrządzonych SPÓŁCE w wyniku ich nieprawidłowości.
Nieprzestrzeganie któregokolwiek z Warunków może skutkować wycofaniem lub anulowaniem usług przez SPÓŁKĘ, bez uprzedniego powiadomienia Klienta i bez prawa do jakiegokolwiek odszkodowania.
8. USŁUGI POSPRZEDAŻOWE
W przypadku jakichkolwiek zapytań, incydentów, skarg lub roszczeń związanych z zakupem produktów lub usług, SPÓŁKA zapewnia Klientowi obsługę klienta pod następującym adresem e-mail [email protected].
Klient może zarejestrować swoje reklamacje, które zostaną rozpatrzone tak szybko, jak to możliwe, a w każdym razie w ciągu maksymalnie jednego miesiąca, poprzez dostarczenie przez SPÓŁKĘ kodu identyfikacyjnego i pisemnego dowodu na papierze lub innym trwałym nośniku.
9. WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA I INTELEKTUALNA
Prawa własności intelektualnej i przemysłowej do utworów, znaków towarowych, logo i wszelkich innych przedmiotów ochrony zawartych na stronie internetowej SPÓŁKI należą wyłącznie do SPÓŁKI (lub autoryzujących stron trzecich), która ma wyłączne prawo do ich wykorzystywania w dowolnej formie, a w szczególności, bez ograniczeń praw do powielania, kopiowania, dystrybucji, przekształcania, komercjalizacji i komunikacji publicznej. Nieautoryzowane powielanie, dystrybucja, komercjalizacja lub przekształcanie takich utworów, marek, logo itp. stanowi naruszenie praw własności intelektualnej i przemysłowej SPÓŁKI lub ich właściciela i może stanowić podstawę do podjęcia wszelkich działań prawnych lub pozasądowych, do których mogą być uprawnieni w ramach wykonywania swoich praw.
Akceptując niniejsze Ogólne Warunki Umowy, Klient zobowiązuje się do przestrzegania praw własności przemysłowej i intelektualnej należących do SPÓŁKI i osób trzecich.
10. JURYSDYKCJA I PRAWO WŁAŚCIWE
W przypadku jakiegokolwiek konfliktu lub rozbieżności wynikających z interpretacji lub stosowania niniejszych warunków umownych, sądami i trybunałami, które w stosownych przypadkach rozpatrują sprawę, są sądy i trybunały przewidziane w obowiązujących przepisach prawnych dotyczących właściwej jurysdykcji, w których w przypadku konsumentów końcowych uwzględnia się miejsce wykonania zobowiązania lub miejsce zamieszkania strony kupującej.
Pozostaje to bez uszczerbku dla prawa Klienta do zwrócenia się do Konsumenckiej Rady Arbitrażowej w swoim regionie.
Niniejsze Warunki podlegają i będą interpretowane zgodnie z prawem hiszpańskim. GRUPO TARRACO DE ESCUELAS DE FORMACIÓN DE POSTGRADO, S.L. i Konsument zgadzają się poddać wszelkie spory, które mogą wyniknąć ze świadczenia usług objętych niniejszymi Warunkami Umowy, sądom i trybunałom właściwym dla adresu Konsumenta.
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich, informujemy klienta, że jako konsument, platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów, zarządzana przez Unię Europejską, jest dostępna pod następującym linkiem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ES